مسافران نوروزی به هیچ عنوان برای افراد ناشناس عملیات بانکی انجام ندهند
  • وی با بیان اینکه احتمال آن که کارت بانکی دست افراد ناشناس مسروقه باشد، افزود: این کلاهبرداران با بیان اینکه سقف مجاز برداشت بیش از تقاضای آنها است و آنها به کارت شما واریز نمایند و شما برداشت کرده و وجه نقد را به آنها بدهید. یا به شماره حساب شما واریز کرده (کارت به کارت) و شما به کارت دیگری واریز نمائید  از شما کلاهبرداری می کنند.
    سرپرست اداره جرم یابی مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا ناجا ادامه داد: با توجه به مسروقه بودن کارت بانکی آن افراد شما دچار مشکل شده و شما باید در برابر قانون و شاکی خصوصی پاسخگو باشید.
    سرگرد کیانی گفت: یکی از مواردی که متاسفانه افراد سودجو جهت انجام فعالیت های مجرمانه خود از آن سود می برند، دستگاه های خودپرداز می باشد. در این روش این افراد  با استفاده از شیوه های مختلف روانی، مسافران نوروزی را فریب داده و به بهانه واریز پول به کارت، کارت به کارت و ... از مسافران نوروزی کلاهبرداری می کنند.
    وی تاکید کرد: مسافران نوروزی به هیچ عنوان برای افراد ناشناس عملیات بانکی انجام ندهند.
    سرگرد کیانی در پایان با اشاره به اینکه پلیس فتا در ایام تعطیلات نیز آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی است، گفت: پلیس فتا از کلیه کاربران می خواهد در صورت مواجه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir  بخش مرکز فوریت های سایبری، لینک ثبت گزارشات مردمی به پلیس فتا اعلام نمایند.
     

    نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:





خرید پستی شامپو رنگ مو

شهر مرزی سرو

دنیای پوشاک ترکیه با قیمتهای استثنائی

ایمیل مدیر سایت

  • sirvansero@yahoo.com

صفحات پاپ آپ

4.9 98